דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


האלטרנטיבה המושלמת לתואר שלכם - לימודי תואר ראשון ברפואה משלימה. 

מאת    [ 19/01/2012 ]

מילים במאמר: 536   [ נצפה 1496 פעמים ]

בעולם מתקדם כמו שלנו,  תגליות טכנולוגיות ממוצאות מדי יום לשירותי הרפואה הקונבנציונלית – תרופות חדשות וטיפולים חדשניים למלחמה במחלות סופניות או במטרה להקל על החולים כל שניתן.  ובצד זה, בשנים האחרונות, החלה הרפואה המשלימה – המוכרת גם בשמה השני הקודם, רפואה אלטרנטיבית, לצבור פופולאריות והערכה כטיפול משלים, לצד הטיפולים הקונבנציונליים שמקל בדרכו על בעיות רפואיות שונות. ומכאן שמה "רפואה משלימה", הבאה להוסיף על הקונבנציונאלית.

לימודי רפואה משלימה- רקע
תחום הרפואה המשלימה, נבדל מהרפואה הקונבנציונאלית בכך שהיא אינה מגובה במחקרים מדעיים, או שלחילופין מחקרים מדעיים אחרים הפריכו אותה. לרפואה המשלימה, ישנן גישות שונותשהצמיחו דרכי טיפול שונים ומגוונים בתחומים שונים. כאשר חושבים על צמד המילים הללו, לרובנו ישר עולה האסוציאציה של רוחניות, המזרח הרחוק, רוגע וצמחי מרפא. למעשה, ישנן אסכולות שונות ומגוונות בתחום, לא רק מהמזרח כגון אסכולה הודית וסינית, אלא גם מהמערב – מאמריקה הצפונית והדרומית ואף מיבשת אירופה. 

בשנים האחרונות, מחלחלים מסרים של חזרה לשורשים, האדרתה של אמא אדמה וסגולותיה. אם תרצו - חינוך לחיים בריאים יותר. לאט לאט, צצו להם בתי ספר שונים המציעים מגוון רחב של קורסים בתחום הרפואה המשלימה, לכל מי שרוצה להעשיר את עצמו בתחום אחד או יותר ו/או קבל תעודת מטפל מוסמך בתחום שאליו הוא מתחבר. אז מה מרגיע אתכם? עיסוי טוב ועמוק ברקמות עם שמן שקדים חם, רפלקסולוגיה מפנקת, דמיון מודרך או תה חם מחליטת צמחים רעננה וריחנית? או שמה הכל?. תארו לכם את האפשרות ללמוד את הכל – את תורת הרפואה המשלימה על גישותיה ודרכי הטיפול, המרכיבים וסגולותיהם והאפשרות הקוסמת כמובן: להעניק לאחרים (ולעצמכם) טיפול איכותי, מפנק ובעיקר – מרפא.  ברוכה הבאה לאחד התארים המתגמלים והמעניינים שתפגשו – תואר ראשון ברפואה משלימה.

לימודי רפואה משלימה- הנושאים הנלמדים
לימודי תואר ראשון ברפואה משלימה אורחים ארבע שנים, ותנאי הקבלה אליהם כוללים לרוב תעודת בגרות. בחלק מהמוסדות תדרשו לעבור גם ראיון קבלה.  הלימודים מתחלקים ללימודים תיאורטיים ומעשיים ובנוסף, סטאז' – התמחות במסגרת בתי חולים, קופות חולים או קליניקות פרטיות.  והנה הקטע הנחמד באמת, הסטאז'רים יכולים לבחור לעשות את ההתמחות בארץ או בחו"ל,  לרוב בבתי חולים במזרח. בסוף ההתמחות מקבלים התלמידים תעודת מטפל מוסמך מטעם המוסד שממנו למדו. 

במסגרת הלימודים, תגעו בנושאים שונים ותכירו גישות שונות ושיטות שונות לטיפול. תכירו את גוף האדם בשיעורי אנטומיה וכיצד לאבחן חולים; מדעים;  תתוודעו לעולם הרפואה המרבית והסינית, תכירו סוגים שונים של עיסוי (עיסוי רפואי, עיסוי תינוקות), שיאצו, רפלקסולוגיה, סוגים של צמחי מרפא וטיפול בפרחי באך וכן תגעו בעולם הריפוי ההוליסטי ושיטות של דמיון מודרך. וזה רק קצה המזלג...

לימודי רפואה משלימה – השתלבות בשוק העבודה
לאחר שסיימתם בהצלחה את הלימודים, תוכלו להשתלב בשוק העבודה במגוון מקומות, כמטפלים בתחום.
עומדת בפניכם האפשרות לעבוד במסגרת בתי חולים או קופות החולים השונות, במסגרת טיפולי הרפואה המשלימה שהן מעניקות לציבור הלקוחות.  מי מכם המעדיף לעבוד באופן עצמאי , יכול גם לפתוח קליניקה פרטית ולהתמחות בתחום שאליו הוא מתחבר.

לימודי רפואה משלימה – לימודי המשך משלימים
סיימתם את לימודי הרפואה משלימה ואתם רעבים לעוד מידע, ומעוניינים להתפתח לעוד קורסים מעניינים בתחום?
יש לכם האפשרות לקחת קורסי תעודה באחת ממיני מכללות שלהן שלוחות מצפון עד דרום (כגון, רידמן, מירב, מדיסין ועוד), הכל תלוי בתחום שבו התאהבתם ושאתם רוצים ללמוד אותו. אם תחום התרפיה ריתק אתכם וגם תחום האומנויות תוכלו לשקול לימודי תרפיה באומנות.   אם אתם חובבי חיות ומעוניינים להישאר בתחום הטיפולי, קורס טיפול בסיוע בעלי חיים עשוי להיות הדבר עבורכם.

ייעוץ ומידע על לימודים  http://www.michlalot.co.il/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב